Loading...
Maandag - Vrijdag      8:30 - 17:00 uur

Menu

profine komende vier jaar hoofdsponsor 1. FSV Mainz 05

De Bundesliga-voetbalclub 1. FSV Mainz 05 en zijn hoofd- en shirtsponsor komen nog dichter bij elkaar. De profine Group, met het merk Kömmerling heeft zijn verbintenis als hoofd- en shirtsponsor met nog eens vier jaar verlengd tot 2023. Beide partners hebben het nieuwe contract op 18 maart 2019 ondertekend als onderdeel van het bezoek van het team van Mainz 05 aan de fabriek van profine in Pirmasens. profine geeft met de vermelding van het merk  Kömmerling op de Mainz-shirts deze komende 4 jaar samen het contract van de afgelopen 4 jaar, in elk opzicht een sterk signaal af. Het is de langste samenwerking met een hoofd- en shirtsponsor in de geschiedenis van het profvoetbal in Mainz 05. De overeenkomst is van toepassing op de Bundesliga en de Tweede Bundesliga.

Dr. Peter Mrosik, eigenaar en CEO van profine: "De afgelopen jaren hebben we belangrijke strategische beslissingen genomen. We hebben besloten om het merk Kömmerling actief op te bouwen, het te positioneren als premium kozijnen-merk en te investeren in communicatie met eindgebruikers/eigenwoning bezitters om onze afnemers/kozijn producenten te ondersteunen. In de markt is onze samenwerking met Mainz 05 een zeer belangrijk element en, zoals onderzoeken aantonen, ook zeer succesvol: niet alleen is de naamsbekendheid vergroot en ons imago verbeterd, we ontvangen ook zeer positieve feedback van onze relaties over onze strategie. Onze samenwerking gaat verder dan pure sponsoring en is uitgegroeid tot een echt merken partnerschap. Net als Mainz 05 zien we een zeer positieve ontwikkeling op basis van onze eigen competenties en een duidelijke strategie. We delen waarden zoals verantwoordelijkheid en duurzaamheid. Onder hun nieuwe leiderschap heeft Mainz 05 zichzelf vooruitziend gepositioneerd en is dus de ideale partner om onze eigen doelen te bereiken. "

K-VISION premium kozijnen by Kömmerling
K-VISION is een profine merk en speciaal ontwikkeld voor de Nederlandse markt. Bart de Weger, directeur profine Nederland “Wij zijn trots op deze ontwikkeling bij het moederbedrijf in Duitsland. Ook in Nederland ligt de focus op het ondersteunen van onze relaties en bouwen aan het product en het merk. Daarnaast delen ook wij dezelfde normen en waarden op het gebied van verantwoordelijkheid en duurzaamheid. Wij kijken uit naar een succesvolle samenwerking. Op het eerste Champions League duel tussen de 1. FSV Mainz 05 en een Nederlandse topclub kunnen we niet wachten!"

Foto: Links Dr. Peter Mrosik (CEO profine Group) Rechts Dr. Jan Lehmann, (Commercial Director 1. FSV Mainz 05)

Vragen of een afspraak maken?
Ons team helpt u graag.